• iulian@investestecorect.ro

Sa (re)pornim FABRICA #Solicita o demonstratie

Sa (re)pornim FABRICA #Solicita o demonstratie

Te salut!

Iulian sunt si imi place sa fac cadouri.  Ai posibilitatea (numai daca vrei) sa citesti(GRATUIT) o carte scrisa de mine, o carte in care am pus mult suflet si am compactat la maxim o parte din experientele mele din mai multe “fabrici”. In luna Decembrie, 2014, am epuizat stocul din portofoliul meu de produse, insa te voi tine la curent cu noile produse. Pana atunci, iata ceea ca gasesti intr-unul din audio cd-ul motivational “14 lectii motivationale“.  Asculta si hai sa ne reintoarcem la “servicii”.

 

Inainte de a descarca  prima mea carte publicata in 2012, citita de peste 3000 de oameni si tiparita in doua editii, te invit sa citesti o poveste, din cate stiu, reala si transpusa metaforic, scurta si utila pentru noi toti.

——————————————————————————————————————

“O fabrică mare, funcţiona impecabil, producea foarte mult si toata lumea era extrem de multumita. Directorul, sefii de departamente, muncitorii, chiar si femeia de serviciu veneau cu placere la munca.

Într-o zi normala, totul a încetat să funcţioneze, benzile s-au oprit si marea masinarie a refuzat sa mai lucreze.

Productia, s-a blocat pur şi simplu.

Marcel, seful de fabrică l-a chemat pe nea’ Paul, “expertul” principal, însă acesta nu a putut rezolva problema. Nu stia cum! Pur si simplu a ramas si el blocat. Atat stia!
S-a ajuns la director şi acesta, usor iritat, a sunat un alt expert din afara companiei. Il chema Sorin.
Expertul Sorin, a ajuns repede, şi pentru aproximativ 30 de minute n-a făcut altceva decât să se plimbe prin toată fabrica, sa-si noteze din cand in cand, urmărind “angrenajul” si fiecare element in parte al masinariei.

Marcel, directorul general si nea’ Paul se plimbau pe langa expertul Sorin si din cand in cand mai adresau cate o intrebare.
După cca 30 de minute, Sorin a scos un ciocan şi a lovit cu putere o singură piesă, o singură dată.
Masinaria a pornit, totul s-a repus pe “roate” şi fabrica a început să-şi reia procesele. Oamenii erau foarte fericiti, aveau de lucru.



Directorul general, fiind foarte uimit si mulţumit l-a întrebat pe Sorin, cât costă totul, iar acesta a răspuns ca va expedia in doua zile, o factura catre fabrica.

Primind factura, directorul a ramas fara cuvinte si s-a enervat. In mintea lui, l-a trasformat pe Sorin, din expert in excroc iar pe Marcel si Paul din cei mai buni angajati in impertinenti.

Era nervos pentru ca pe factura de la expert scria fara specificatii majore:

“Cost total: 4002 roni”


Enervandu-se, nu s-a putut abtine si l-a numit pe expert un “excroc fără limite”, sunandu-l si spunându-i că a fost tot timpul cu el şi practic a lucrat doar câteva secunde.
I-a cerut factură detaliată şi o săptămâna mă târziu a primit-o.

Alaturi de factura, directorul general, a primit si un mic post-it in care scria cu litere albastre:

Sunt Sorin si sunt expert in ceea ce fac. Veti gasi in acest plic si factura.”


De data asta, factura continea doua rubrici, destul de detaliate:


Rubrica 1: Cost bătaie cu ciocanul – 2 roni
Rubrica 2: Pentru că am ştiut unde să bat – 4000 roni.


Jos, in dreapta: “TOTAL DE PLATA” – 4002 roni”

Sorin a demonstrat!

The End!”

——————————————————————————————————————

De ce ti-am spus aceasta poveste?!

De multe ori oamenii “sunt convinsi” ca muncesc corect si cu spor, iar rezultatele sunt pe masura. Managerii sunt uneori disperati ca nu ajung cifra de afaceri dorita si ajung sa-si concedieze angajatii in loc sa investeasca mai mult in ei.

Patronii, neintelegand uneori situatia, investesc si mai mult in “piese de schimb”, neidentificand rostul investitiei in personalul existent.

Directorul general putea invata multe din aceasta experienta, in primul rand putea invata sa investeasca mai mult in oamenii din echipa decat in “piese de schimb.”

Criza econimica mondiala e pe final, stiu asta si stii si tu, poate mai bine ca mine. E timpul sa-ti pregatesti echipa si sa lucrezi in “system”(poate o faci deja). Cele mai multe dintre firmele de succes, declara ca e bine sa fii “system dependent“, not “people dependent“, pentru ca de oameni, oricum esti “dependent” intr-o anumita masura.

Totusi, ce e de facut?

Iti spun in detaliu, ce si cum, aici – “Sa (re)PORNIM FABRICA!” Pentru un impact mai mare, listeaza ceea ce vei “descoperi”, iar in cazul in care esti decis sa lucram impreuna, urmareste fiecare punct de aici.

PS1. De multe ori, nu actioanam din teama si ne este frica ca nu cumva sa pierdem si mai multi bani, frica, absolut normala pana la o limita.

PS2. Atunci cand oamenii invata ceva nou, problema aplicarii si teama devin prezente.

“Daca n-o sa iasa? Daca devin penibil?…etc.”

Iata ma jos, o “definitie”: a fricii, printr-un acronim american.

7a361666e107cd36656d5a66ea2e4e801

 

 

Iti spun in detaliu, ce si cum, aici – “Sa (re)PORNIM FABRICA!”

Aici, poti descarca prima mea carte, publicata in 2012 si incadrata de toate librariile online in categoria “Carti Motivationale”. Descarca aici: “Povestea Omului de Serviciu”

Aboneaza-te mai jos la newsletter si o primesti direct in inbox.

Citat-Dale-Carnegie1

[mc4wp_form]

 

 

Iulian (cu experienta in mai multe “fabrici”) Costea

Project

Leave a Reply

Cauta cele mai bune rezultate…

Citeste prima mea carte…

    AI GARANTIA 200%!

Asculta primul meu CD motivational…

    AI GARANTIA 200%!